acceptans i solen, det är fint det

Har suttit i den stekheta solen och njutit. Min karls grannar har flera pojkar så de har jag lekt med, vi satt i solen och byggde crossbanor bland stenarna. En sak som jag är väldigt ovan med, det är att känna mig accepterad bland andra. Ofta då jag är med min älskling ute så får vi många sneda blickar och trots att jag egentligen inte bryr mig så mycket om vad andra tycker så blir jag ändå lite besvärad av det. Det kan väl i och för sig bero på att jag i de flesta fall vill vara alla människor till lags, jag vill inte besvära. Så de där blickarna kan vara besvärande ibland, men det är väl någonting jag vänjer mig med skulle jag tro. Det jag ville säga med detta var att jag kände mig väldigt accepterad där ute, bland grannpojkarna och deras föräldrar. Det kändes fint.

En Tussilago som jag fotade då jag och älsklingen var på promenad igår.

4 kommentarer

Filed under Allmänt

4 responses to “acceptans i solen, det är fint det

  1. jag själv skulle aldrig kunna bli tillsammans med någon som är 26 år äldre än mig. men jag tycker det är starkt gjort av er! 🙂 ni visar bara att kärlek kan stå emot vad som helst. älskar man varandra så klarar man vad som helst! stå på er , för kärleken är vacker! 😀

  2. Vill du vinna bloggsvar? Jag lottar ut 2 st inbjudningar på min blogg! Var med och tävla vetja! 🙂

  3. Johanna

    du är *sjukt* lik den här tjejen.. http://veys.blogg.se tvillingar eller? :O

Kommentera

