Helt chockade.

Vi sitter här just nu och är helt chockade över den respons och det intresse våran lilla blogg väckt. Vi har haft bloggen i 24 timmar och närmar oss 1500 besökare, detta är då räknat från 10. i morse. För oss är det helt ofattbart att så många läst våran blogg och även kommer med kommentarer.

Vill tacka alla som läst och läser bloggen. Till er som skrivit kommentarer vill vi skicka massa kärlek och stora feta härliga påskägg till. Varit så kul att läsa era åsikter. Vi kommer försöka svara allas frågor och kommentarer. Ni är underbara.

Som tack kommer en i mitt tycke en bild av sommaren som väntar på oss. En stor jordgubbstårta till oss alla. Kram

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Han

4 responses to “Helt chockade.

  1. Hej på er! Jag måste säga att jag tycker det är kul att ni skriver ut eran historia på den här bloggen. Jag förstår att det kan vara lite läskigt eller svårt – till och med jag har fått höra en del och då är det bara 7 år mellan mig och min kärlek.

    Men jag förstår inte folk som ska kritisera eran åldersskillnad. Så länge ni älskar varann och trivs ihop så är det väll bara det som spelar någon roll. Jag önskar er all lycka! 🙂

    • Vad roligt att höra! Det är bra konstigt att människor ska ha så mycket emot kärlek med två människor i olika åldrar. Den vackraste gåva man kan få är ju kärleken, så självfallet ska man då lyssna på sitt hjärta. Tack för lyckoönskningen, det värmde! 🙂

  2. söt bild ❤ kram ❤

Kommentera

