Nyvaken

Vaknade vid 9 idag, min älskling låg så rofylld och sov så skönt. Tassade upp och satte på min dator och kollade fejjan och mitt lag på Hattrick, det är ju matchdag idag. Hann bara sitta några minuter innan en trött skönhet dök upp i sovrumsdörren med en väldigt yrvaken min. Så det vara bara att ta hennes hand och krypa ner i sängen igen och mysa med hjärtat. Hon är så otroligt mysig och få ligga där och bara morgon mysa gör hela dagen. 🙂
Medans jag skriver detta såhar mitt hjärta kommit in med frukost på sängen så detta får avsluta dagens första inlägg.
Klem

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Han

3 responses to “Nyvaken

  1. nice blogg kolla gärna in min!:D

  2. Tack, kärleken håller vi liv i med mycket omtanke och massa kärlek. 🙂

Kommentera

