Promenad i solen med hjärtat

Precis hemkommen från en skön promenad i solskenet. Gjorde sådana där somriga saker som att bada fötterna från en brygga i vattnet, åka linbana och fota min snygging. Var riktigt roligt, han var så himmelens gullig, gjorde snitsiga poser vid vackra gamla industribyggnader. Vissa kort såg han galen ut på, andra fjollig och på vissa kort blev han riktigt stilig.

Jag funderar på om jag ska få tummen ur röven och börja skriva på mitt projektarbete eller om jag ska fixa lunch till oss. Han har ju trots allt lagat maten de senaste dagarna.

Ett foto jag tog idag, och vilken fantastisk gräsand!

8 kommentarer

Filed under Allmänt, Hon

8 responses to “Promenad i solen med hjärtat

  1. Tänk, jag har länge funderat på att starta en liknande blogg som er.
    Min sambo är 27 år äldre än mig, och i slutet av juni har vi varit ihop i 5 år. Jag ska följa er med nöje, tror jag kommer känna igen mig i er! Haha. Lycka till! Förresten, har ”han” några barn sedan innan?

    • Haha, se där! Det är också en stor åldersskillnad som mellan oss. Vad roligt! Han har två barn sedan tidigare. Och tack för lyckoönskningen, den värmde 😀

  2. fantastisk bild!!

    ps.kolla in min blogg om du vill 🙂

  3. Hejsan, snygg blogg! Kika gärna in i min blogg för att få lite tips och inspiration, du kan även hitta mina handgjorda smycken under kategorin ”mina smycken” 🙂

  4. Vad fint med så speciell kärlek. Hoppas allt kommer gå bra för er framöver !

Kommentera

