Tänk om min älskling och jag kunde byta sysslor för dagen

God morgon,

Vaknade nyss jag och traskade ut med sömniga ögon ur sovrummet. Sjönk ned i en halvsömn i soffan, så där har jag gosat ned mig nu. Så gosigt…

I går såg jag skräckfilmen INSTÄNGD, och jag kan då säga att den var riktigt läskig. Jag klamrade mig fast hos älsklingen och blev så plötsligt överraskad av total skräck att jag skrek rakt ut som en stucken gris två gånger. Så som skräckfilm får den ett högt betyg, dock var den lite små mystisk och jag hängde inte med hela tiden i alla vändningar, i och för sig så somnade jag ju till mot slutet då den totala paniken lagt sig.

Idag har jag en stor uppgift framför mig, och det är min projektarbetes rapport. Den måste bli skriven och är än så länge bara klar med inledningen. Mitt hjärta tror jag ska städa här i lägenheten, så vad som väntar är städ för honom och plugg för mig. Så orättvist, roligare att städa än att skriva projektarbete. Kanske ska be honom byta, fast det skulle nog inte bli så bra… Hahahha!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Hon

Kommentera

