Matat änder med ”gubbskrutten”

Jag har som sagt varit ute med ”gubbskrutten” min. 😛 Men kan i och för sig undra vem som är skruttigast, jag eller han… Sitter här med sådan nedrans smärta i ryggen så han ska massera mig lite. Måste passa på att få lite behandling innan jag åker hem. Hur som helst så matade jag änderna med skogaholmslimpa, de såg så belåtna ut när de skyndade sig för att få brödbiten först. Vet ni, tack vara brödets oemotståndiga kraft har jag lyckats få ihop lite fina bilder, här ovanför är en utav dem.

13 kommentarer

Filed under Allmänt, Foto, Hon

13 responses to “Matat änder med ”gubbskrutten”

  1. Det är hemskt att inte få leva livet som man själv vill, utan att folk uppmärksammas och genast bryr sig. Stå på er!

  2. hej!
    kolla gärna min blogg, 600 besökare VARJE dag!
    kram ♥

  3. fin bild, kolla gärna min blogg 😀

  4. änder är faktiskt fina 🙂

  5. Kan du inte lägga upp en bild på hur ni två ser ut ? 🙂

    kram

  6. Nerda

    Känns så skönt att få läsa om ert liv, det känns verkligen som att en stor dörr har öppnats i mina ögon. Jag har helt ärligt tyckt att det känts så obehagligt med män som är tillsammans med unga flickor. Dels för min okunskap inom ämnet då jag aldrig haft någon i min närhet i den situationen, men också för att man får höra historier om män som fantiserar om sina döttrar. Jag har fått en helt ny syn på saken nu och blir näst intill avundsjuk på hur mysigt ni verkar ha det tillsammans.

    Ni har hittat ett sätt att förändra folks syn på er situation och det vill jag att ni ska ha mycket cred för!

    Lycka till med allt 🙂

    • Gud, det var helt underbart att läsa den kommentar, du ska veta hur lycklig jag blev. Det värmer ända in i benmärgen. Tack på dig och tack för lyckoönskningen!

  7. grymt bra bild måste jag säga 😀 ni verkar ha haft en jättemysig dag 🙂

Kommentera

