Nattsuddare

Som de flesta så har man suttit uppe en hel del nätter på nätet. Jag som många andra så har onlinespel gjort folk oerhört trötta på jobbet. Numera så spelar jag inget på nätet, mer än ett enda spel. Men där loggar man bara in några gånger i veckan. På dagtid. 🙂

Jag vet inte hur era vanor ser ut, men man kan ju vara nyfiken. Vad är det som får dig att sitta uppe om nätterna och försaka den viktiga nattsömnen? Finns många anledningar. Ju ovanliga nattliga aktiviteter du har ju mer angelägna är jag att få höra dessa. 🙂 Så skriv och berätta.

Nu har jag min älskling i luren och det börjar bli dags att plocka ihop sig inför natten. Den nya datorn fungerar perfekt och jag har ägnat större delen av kvällen att installera program och se till att fungerar som det ska. 🙂 Det är den tråkiga delen av att skaffa en ny dator.

Jag får önska alla en riktigt god natt oavsett om du sitter uppe och ugglar eller kryper ner i sängen. 🙂

God natt!!

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Han

4 responses to “Nattsuddare

  1. Hej

    kan ni inte lägga ut en bild på er? 😛

  2. Jag har egentligen ingen bra orsak till att sitta uppe så här länge (klockan är över ett här i Finland), men jag är helt enkelt en kvällsmänniska som kan sova till tolv på dagen och sitta uppe till tre på natten om jag bara får. 😉

Kommentera

