Bloggen kommer flyttas!!

God morgon!

Vår blogg kommer flyttas senare idag till ny adress. Anledningen är mycket enkel. WordPress fungerar jättebra i vissa avseenden, men i vissa andra så suger den oerhört. Detta kommer vi nu råda bot på innan detta gått för långt och bloggen hunnit etablera sig ännu mer.  Detta är givetvis tråkigt, men varken min tjej eller jag vill känna oss låsta i några avseenden när det gäller design eller hur bloggen ska utformas med annonser och liknande. Därför kommer flytten ske idag, nån gång efter frågestunden.

Det kommer ett inlägg när det är dags och hänvisning kommer finnas där med. Bloggen är klar, det är bara flytten av allt innehåll härifrån till den nya bloggen som ska ske. Du kommer känna igen dig, då layouten ser ut som här. 🙂

Trots min otroligt höga ålder(hahaha) så tror jag att det är den första valborgsmässoafton jag upplever med solsken. Var fan är regnet och kylan???

Glöm inte frågestunden idag 12-16. Väl mött!

8 kommentarer

Filed under Allmänt, Han

8 responses to “Bloggen kommer flyttas!!

  1. Nu är dagens blogg avslutad. Kika in i min blogg och kolla om det blev du som vann 😀

  2. I vilket hänseende menar du att WordPress suger ?

    Jag använder WordPress på min domän, och är hur nöjd som helst. Skulle hemskt gärna vilja ha svar på min fråga.

    Kram på er

    • Jag tänker inte skaffa deras lösning och betala för det. Som gratisblogg är wordpress extremt stelbenta och begränsar sina användare bara för de ska skaffa deras lösning. Köper inte deras metoder att tjäna pengar. Vill jag ha en blogg på en egen domän så kommer jag att lösa bloggen på egen hand.

  3. Malin

    Annars så var det väl rättså soligt förra året på valborg, det var ju eldningsförbud iaf:P

  4. S

    Jag är i nästan samma situation som er, angående ålderskillnaden, fast jag är 20. Men det funkar bra så, ville bara berätta att ni inte är helt ensamma 🙂
    Ha det gott!

Kommentera

