Nattsuddaren ploppar upp.

Inatt vart sista inlägget lite försenat. Så egentligen är ju detta ett morgoninlägg eller? Idag har det varit en bra bloggdag. Vi har en stadig ström med besökare. Vilket är kul att se. Tycker vi är aktiva och svarar på så många inlägg vi kan. Det känns skönt att vi kan göra våra läsare den tjänsten.

Senare idag, mellan 12.00 och 16.00 kommer vi ha en frågestund. Där kommer vi svara på det mesta utan att röja vår identitet. Tror det kan bli några trevliga timmar framför datorn. 🙂

Tänkte även skriva lite om hur man kan tjäna pengar på sin blogg och hur man sköter det själv. Tror många kan få en del uppslag och idéer efter det. 🙂 Jag har jobbat en hel del med detta så jag har ganska torrt på fötterna när det gäller både inkomstbringade lösningar och sökmotoroptimering(SEO) av hemsidor.
Så håll utkik efter det om du är intresserad av sånt. 🙂

Nu tänkte jag att jag skulle tala med min älskade en stund innan man slocknar.

Ha en god natts sömn och dröm fina drömmar.


5 kommentarer

Under Allmänt, Han

5 svar till “Nattsuddaren ploppar upp.

  1. Svar: Åh kan knappt vänta tills man får bära den på stranden ;D Kram

  2. Jag undrar – om inte åldern har någon betydelse varför lägger du mest betoning på åldern då i både bloggnamn och i signaturer där du kommenterar?

    • Ja för oss har den ingen betydelse, men för många andra, det är just därför vi startade denna blogg, för det är många i samma situation som oss. Och mig veterligen så finns det ingen liknande sida. Det finns hur många fjortisbloggar och mammabloggar som helst. Men ingen om kärlek där det är åldersskillnad mellan paren.

  3. påsk för en vecka sen, idag är det valborg. Mycket firanden, är det kul ? ^^

Lämna en kommentar